Blog

« Wróć

Wykorzystanie Gry do celów marketingowych - case study

21

kwie

Wykorzystanie Gry do celów marketingowych - case study

Zostaliśmy poproszeni przez ekipę RMF 4Racing Team o wymyślenie rozwiązania, które pozwoliłoby zaangażować uczestników eventów w interakcję z marką w trakcie eventu. Organizowane imprezy promocyjne z rajdówkami są pełne adrenaliny. Trzeba jednak czymś zająć uczestników między jedną a drugą atrakcją. Żeby podołać temu wyzwaniu stworzyliśmy grę imitującą rajd offroadowy na tablety.

Real Time Marketing

Sceneria gry odzwierciedlała miejsce, w którym rzeczywiście odbywała się impreza. Uczestnicy, którzy jeździł truckami po pustyni w wolnej chwili mogli się przesiąść na wirtualny pojazd i próbować wykręcić najlepszy czas. W grze zadbaliśmy o szczegóły takie jak wygląd rajdówki, miasteczko namiotowe czy przelatujący helikopter. Gra odzwierciedlała odczucia i emocje jakie towarzyszyły jej użytkownikom w czasie rzeczywistym.

Gra promocyjna RMF 4Racing Team - Relacja

In-game Advertising (IGA)

Gra z założenia miała być prosta i angażująca. Uczestnicy zabawy rywalizowali między sobą o najlepszy wynik w tym samym czasie na wielu urządzeniach. Ranking był prezentowany live i zachęcał do próby pobijania rekordu. Uczestnicy wielokrotnie grają i za każdym razem napotykają na branding partnera wydarzenia.

Technologia

Żeby nie wdawać się w technologiczną nomenklaturę powiemy tylko, że gra została wykonana z wykorzystaniem silnika Unity3D, jako aplikacja na tablety z systemem Android. Aplikacja komunikuje się z webowym interfejsem pokazującym aktualne rankingi.

Gra promocyjna RMF 4Racing Team - modele 3D