Blog

« Wróć

KLIKET - To już czas, aby poważnie myśleć o mobile marketingu!

16

kwie

KLIKET - To już czas, aby poważnie myśleć o mobile marketingu!

To już czas, aby poważnie myśleć o mobile marketingu!

Liczba posiadaczy tabletów i smartfonów stale rośnie co oznacza, że rośnie również liczba potencjalnych i realnych klientów w tym kanale, na których stratę nie możesz sobie pozwolić.
Aż 46% wszystkich stron internetowych w Polsce przeglądana jest obecnie przez urządzenia mobilne. W skali globalnej udział transakcji m-commerce prognozowany jest na 40% do końca 2015 roku!
Wychodząc na przeciw trendom i oczekiwaniom klientów uruchomiliśmy narzędzie do prowadzenia marketingu mobilnego: Kliket.pl

4

Aplikacja do mobile marketingu

Kliket to zintegrowane narzędzie do marketingu mobilnego. Aplikacja służy do promocji eventów/lokali. Kliket buduje bazę numerów telefonów klientów i pozwala na prowadzenie komunikacji marketingowej za pomocą smsów.

Dlaczego właśnie Kliket?

Marketing mobilny staje się coraz bardziej popularny, dlatego komunikacja z klientem przez SMS-y jest strzałem w dziesiątkę!
Firmy często korzystają z różnych promocji, wyprzedaży oraz rabatów celem przyciągnięcia klientów i zwiększenia sprzedaży, dlatego Kliket jest idealnym narzędziem do mierzenia skuteczności akcji promocyjnych. W dzisiejszych czasach nikt nie rozstaje się ze swoim smartfonem, a komunikacja przez SMS z użytkownikiem jest bardzo prosta.

Jak to działa?
Klient rejestruje swój numer w bazie danych, po jego zweryfikowaniu odbiera unikalny Kliket - kupon promocyjny. Po jego aktywacji, wystarczy, że pokaże kupon sprzedawcy, który wyda wskazany upominek czy naliczy rabat. Kupon automatycznie wygasa uniemożliwiając jego ponowne wykorzystanie, a w panelu administracyjnym pozostaje rekord informujący o tym fakcie.

SoLoMo - Social Local Mobile

Kliket bardzo mocna stawia na połączenie wirtualnego świata z tym realnym. Klikety można promować w mediach społecznościowych, na stronach www przez e-maile. Użytkownicy na telefony dostają kupony rabatowe. Z telefonami pojawiają się w punktach sprzedaży by zrealizować promocje.

Wspólne korzyści dla menagera oraz użytkownika.
2
Menager przede wszystkim buduje bazę numerów telefonicznych, z którymi może prowadzić komunikację marketingową wysyłając informację sms. Ponadto w prosty i jasny sposób może monitorować akcje promocyjne i wydawane gratisy/promocje. Aby efektywnie realizować promocje, managerowie otrzymują do ręki platformę umożliwiającą tworzenie Kliketów (kuponów).
Administrator może zachęcać zarejestrowanych użytkowników wysyłając Klikety, które zmobilizują do odwiedzenia tego samego lub innego punktu sprzedaży po to, aby zrealizować kupon.
Użytkownicy rejestrując się w systemie otrzymują adekwatny do ich potrzeb bonus, który jest odpowiedni do miejsca i czasu.

3

Kliket – dla kogo?

Grupę docelową stanowią przedstawicie małych i średnich firm, które prowadzą w fizycznych punktach działalność skierowaną do konsumentów. Kliket jest skierowany między innymi dla takich działalności jak gastronomia, salony urody, kluby muzyczne, warsztaty samochodowe, gabinety i placówki medyczne, sklepy odzieżowe, sklepy specjalistyczne, drogerie. Jesteśmy przekonani, że Kliket sprawdzi się wszędzie.

Dokąd zmierzamy?

Naszym celem jest stworzenie kompletnego narzędzia do prowadzenia marketingu mobilnego.
Nasz startup został zauważony i dotarł do półfinału konkursu Orange Fab, co jeszcze bardziej zmotywowało nasz zespół do ulepszenia i dopracowania systemu. Jest to dla nas bardzo wielkie wyróżnienie, które jeszcze bardziej utwierdza nas w przekonaniu, że pomysł na stworzenie aplikacji do marketingu mobilnego jest świetną inwestycją zarówno dla nas jak i dla naszych przyszłych klientów.
OgangeFab - podsumowanie konkursu

Zainteresowany? Przejdź na stronę aplikacji: http://kliket.pl/