Oferta

Identyfikacja wizualna

Budowa marki to często wyprawa w nieznane.
My już tam byliśmy.

Dawno, dawno temu, gdy Jan Kowalski zakładał firmę handlową, obojętnie czym się zajmował, oczywiste było, że z dużym prawdopodobieństwem nazwie ją Janimpex lub Janpol. Potem, gdy zaroiło się od Janbud-ów, Janex-ów czy innych Jantrans-ów, pojawiła się konieczność wyróżnienia się z tłumu przez co zaczęto częściej sięgać po pomoc firm zajmujących się kreacją wizerunku.

Dziś to już inne czasy; bardzo często wymyślanie nazwy zaczyna się od... szukania wolnej domeny. Oczywiście sama domena to nie koniec, zaprojektowanie estetycznego logotypu, który na dodatek potrafi o firmie “coś powiedzieć” naprawdę do łatwych nie należy. Czasem coś co wydaje się efektem kilkunastu minut spędzonych w Photoshopie jest de facto poprzedzone wielotygodniowymi konsultacjami, badaniami i analizami, o których długo by mówić. Zawrzeć w jednym prostym symbolu więcej treści niż w kilkunastu zdaniach napisanych w folderze to nie jest zabawa. To sztuka.

Budowa marki to cała masa pułapek, których dzięki naszemu doświadczeniu możecie uniknąć; dla Was to być może wyprawa w nieznane, my już tam byliśmy. Wielokrotnie...

Tytuł formularza kontaktowego